Mavi87 Aycicegim hadi yaa, canım hayırlısı böyle belkide. Bak bende biraz akışına bıraktım bu aralar virüs yüzünden tedirginim. Allahım sağlık versin bizlere, yine pes etmeyip devam ederiz morelini yüksek tutmaya çalış ❤🤲🏻
Aycicegim Mavi87 iyiki burası var çok güzel moral veriyorsunuz ALLAH razı olsun bizde anne oluruz inşallah 😔
Girlpapatya Aycicegim ya canım benimde öyleydi klomene başlamadan polikistik over dan baika bir kist daha görmüştü klomene başlamamıştı diğer ay adet olduğumda gittim ve o kistim erimişti İnşallah seninkide erir kendine çok iyi bak Allahümme Ya Mucib oku sürekli 🙏🏻
Aycicegim Girlpapatya canim kistin eridikten sonraki ay yani bu ay mi klomen tedavin oldu sonucu bekliyorsun dimi
Girlpapatya Aycicegim kistim eridi hiçbir sorun yaratmadı doktor %2 lerde ihtimal olarak hani kötü olursan dayanılmaz ağrıların olursa gel demişti iç kanama olabilir diye hiçbir ağrımda olmadı kistimde erimiş hiç ilaç kullanmadım ve hemen kistin geçtiğini öğrenince klomene başladım bu 2. Kullanışım klomeni şimdi adet günümü bekliyorum sabır ve dua ile🙏🏻
Girlpapatya Aycicegim Sana tavsiyem sadece dua et ve hiç düşünme ben böyle yaptığım için günden güne daha iyiye gidiyorum geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu bile umuttu benim için
Aycicegim Girlpapatya Zaten canim belki bu süreçte bir ay kafam dağılır psikolojik olarakta çöktüm diyebilirim toparlanmış olurum diye düşünüyorum öyle teselli ediyorum kendimi her serde bir hayır var derler inşallah banada bir gün nasip olur.
pnarsasak Aycicegim merhaba sanırım hamilesiniz. Bende de cikolata kisti var ve klomen başladık siz nasıl gebe kaldiniz