Ben de klomen tedavisi geçirdim polikistik over sendromu vardı,kullandığım 2 ay hamile kalamadım çatlatma iğnesi de vuruluyordum.ilacı kullanırken kist oluştu yumurtalığımda.doktor 3. Ye bu kist varken denemenin mantıksız olduğunu kisti büyütebileceğini söyledi.ve kramp yapıyordu bu kist..zaten klomeni sanırım 3 ay kullanabiliyoruz.o ay dr kisti kücültmek için bi ilac verdi ve hazır tedavi yokken rahim filmi çekilebileceğimi söyledi,çektirdim.o ay hamile kaldım.24 haftalık hamileyim şuan.Darısı tüm isteyenlerin başına.klomeni kullanmak saati saatine asker gibi bir şeyler uygulamak çok stressli umarım en kısa zaman da isteyen herkes güzel haberler alır. 🤲🏻❤️