Guguni
İlk hamileliğimde bendeatı darlığından mecburi sezaryen oldum.
Hiç korkma. Oda bi doğum şekli sonuçta. Ben spinal tercih etmiştim. O an bebeğini görmek çok güzel bi duygu bunu kesinlikle tavsiye ederim. Hiç bişey hissetmiyorsun bu yönden korkun olmasın spinalde.
Narkoz sıkıntımda olmadı. Bunun için bol su , sade kahve ve bitter çikolata öneririm. Ben su ve çikolata yemiştim.
İlk ayağa kalkış biraz zor oluyor tabii ki ama ondan da korkma ne kadar dikkatli ve çok yürürsen o kadar iyi senin için.
Kayısı komposto yada meyve suyu tüket gaz için. Bende ilk gün gaz sorunu oldu. Oda dikişlere baslı yaptığı için biraz fazla ağrı hissettim ama 2.gün gaz problemide bittikten sonra rahatca kendi kendime kalkıp yürüyebildim.
Sütüm gelir mi die de korkma benim çok şükür hemen gelmişti inşallah seninde öyle olur. Zaten ilk günlerde bebeğinde içme kapasitesi çok düşük olduğu için günler geçtikce sütünde artacak. Bunun için soğanlı salata gibi yiyecekler, hurma falan tüketebilirsin.
Duş almaya başladığında göğüslerini uca soğru bi tarakla tara kanalların açılmasına yardımcı olur.
Nacizane tavsiyelerim böyle 😊
Hayırlısıyla sağlıkla al kucağına bebeğini. Darısı 5 hafta sonra başıma 🙏😊