Guguni aynı durum benim de başıma geldi. Bekledik 40+1e kadar. Bebegin hic bir ilerleme göstermedi doguma alakalı biz de pazartesi günü sezeryan olduk. Seni cok iyi anlayabiliyorum. Biraz korku, endişe, heyecan aynı zamanda mutluluk. Bütün duyguları bir arada hissedeceksin. Ama doktor alıp da onu yanına koyacak ya işte o an inanılmaz… 1 haftalık olduk yanımda uyuyor suanda. Nasıl huzur anlatamam.. Hic korkma endişelenme, anın tadını cılar6. Ameliyattan da korkma bikac saate kaldıracaklar seni ertesi güne kalmadan kendi kendine oturup kalkacaksın 😘😘