Merhaba hanımlar, ben 37+4′teyim şu an. 15 martta doktora gittim bana bebeğin gelişimi 2 hafta ileri dedi. Acaba adet tarihini yanlış mı biliyorsun dedi. Ama eminim. Geçen haftaki randevumu da hastaneden arayıp 1 nisana ertelediler. Şimdi bebeğim daha erken mi doğar 2 hafta ilerde olduğu için? Bilen var mı?