Nur2121 selam kizlar 7+3 oldum bende bugun hic mide bulantim kusma olmadi hersey cumartesi gunune kadar normaldi hafif kahverengi leke geliyordu ama dunn gece kanamam oldu acile gittim progestan yazdi kesende bi sorun yok yarn tekrar gel dedi bugun resmen adet olluyorm kasik agrimda var pet bile kullaniyorm yine gittim kesende bebektede bi sorun yok kanaman normal yolk keseside var su an erken kalp atisi icin virus enfeksiyon riskinden dolayi 1 ay felan gelme hastaneye evde surekli yat dinlen wc harici kalkma dedi ya bu kanamayi yasayan varmi saglikli bebegini dunyaya getiren benim ilk gebeligim dusunmekten basima agrilar girdi😔