Nur2121 7+2 haftalıgız ıyı gidiyor suanlık sadece beyaz akıntı oluyor. bulantı yok . goguslerım cok hassas. kasıklarımda kıstten dolayı agrılarım oluyo o kadar. gecen perşembe kalp atışını da duyduk♥🎀 3. gebeliğim 1 kızım var ama 2.sının kalbı durdu kasımda şimdi inşallah saglıkla geçer 🙏