Liya_ arzu_glyprk Nst de 30 un üzerinde olduğu zaman mı sancı çıkmış oluyordu. Allahım hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize 🙏🏻
arslanmerve57 Hazalmelek_65 kaç haftalıksın canım bebiş kaç kilo ? Bana bu hafta doktor derse suni verelim kabul edeceğim 😂
Hazalmelek_65 arslanmerve57 36+6 cnm. 2800 dedi sanırım doktor. Doğum için biraz dha bekleyelim dedi. Serum flan takıldı. Sonra kendş rızamla imza atıp çıktım. Suyun gelir sancın okursa hemen gel dedi bşde bebeğin hareketlerine çok dikkat et dedi
arslanmerve57 Hazalmelek_65 var canım sancım doktorum haftada iki kere çağırıp bakıyor gelişimi tamamlanmış zaten her an başlatabilirim doğumu dedi
Kulahci 33ken ağrım oldu. Nstye girdim bikaç kere düzensiz sancı çıktı. Muayene ettilar. 1 2 cm açıklık var ama 2.doğum olduğundan norml dedi doktorum ve ebe. 35 oldum hala gelen ğiden yok. Sizinde ikinciyse açıklık normal kabul ediyolar
tatlicianne 36+6 da sancım başladı 3 cm açıklık olmuş sonra sancım kesildi, 39+5 te kızım dünyaya geldi 😂🙈