arzu_glyprk Liya_ canım bende şuan hastanedeyim bebeğim hareket etmedi çok azdı. Bende tedbir amaçlı geldim. Hissetmediysen gitmen lazım nolur nolmaz. Allah korusun
Liya_ arzu_glyprk Geldim doktorum maalesef ki nöbetçi değilmiş. Başka bir doktora muayene oldum 36+4 günlüğüz kilosunu bile ben sorunca söyledi. 3400 gr civarı dedi. Bu haftaya göre normal mi sence
Sumeyye_g Ayse-karadag bende öyleydi 1 cm açıklık vardı sonra 1 haftayı geçti benimde sonra suyum gelmişti Akşamına hastaneye gittik 2 cm di yatışım yapıldı gece doğurdum haftanız geldiyse her şeye hazırlıklı olun inşallah sağlıkla gelir
arzu_glyprk Liya_ ooo canım maşAllah bebeğine benim 38+3 2800 dedi :(( oysa çok iyi yemek yiyorum üzüldüm ben seninki iyiymiş maşAllah
Liya_ arzu_glyprk Bu doktor çok ilgisizdi en son 35. Haftamda geldiğimde 2775 gr demişti. Bir anda bu kadar çıkmış olması normal mi bana pek inandırıcı gelmedi doktorun ilgisizliğinden ötürü
Liya_ arzu_glyprk Sizde hiç üzülmeyin, önemli olan sağlığı kilolu olup sağlıksız olan Bebişlerimizde var maalesef ki 😔
Hazalmelek_65 arslanmerve57 benimde dün suyumun azaldığını ve 1 cm açıklığımn olduğu söylendi eve geldim akşam yatış verdi ama kalmadım. Kendş sancım gelsin istiyorm suni çok korkutuyor beni
arslanmerve57 Hazalmelek_65 kaç haftalıksın canım bebiş kaç kilo ? Bana bu hafta doktor derse suni verelim kabul edeceğim 😂
arzu_glyprk Liya_ o zaman normal değil o kadar kısa sürede kilo alması. Kontrolünüz olursa mutlaka tekrar baktırın
arzu_glyprk Liya_ çok şükür herşey iyi henüz doğum başlamadı hala biraz kilo aldırabilirimm rabbim sağlık versin evlatlarımıza
Liya_ arzu_glyprk Baktırıcam o kadar kısa sürede almış olması mümkün değil. Tamamen doktorun ilgiziliği