YagmurZ Bence asi zamanlari, kan testi yapilmasi gereken zamanlarda gitmeli herkes. Onleminizi alin, onemli seyler bunlar vucutta 1 ayda cok sey degisiyo. Benim 1 ayda tsh degerim tam 2 kati artmis ilaca basladim. Gitmesem bilemezdim bi belirti vermedi
MzyynSrctn Nuruminci ben ilk dozu 24.haftada oldum geçen hafta hemen aşıyı oldum çıktım. Eşim arabayla götürüp getirdi . Önleminizi alıp gidin
yasebaris MzyynSrctn benim ebem bu iki hafta içerisinde gelmemi söylemişti ama 15+6 oldum şükür bakıyorum herkes 20. Haftasından sonra aşı vurulmuş ben 2 haftaya gittiğimde de 17 haftalık olucam yani çok erken gibi geliyor bana normal mi bu ve aşı olmak zorunda mıyız sizce ben burada çok kişiye etki gösterdiğini okumuştum açıkçası korkuyorum
Ecrinbzkrt Bende 2.dozu haftaya vurdurcam 28haftalık olucam mecbur tedbırımı alıp gıdıcem cnm vurdur sende cocuk ve senın için saglıklı birsey
duygu_ozgenc Gazel0606 ben 20 hafta da ilk dozu vuruldum 1 nisan da ikinci doz için gel dediler 27 haftalık olucam
MelikeAkin Nuruminci ben vurdurmadim en gec 30. Haftaya kadar vurdurman gerekyomus doktorum bana soylemed saglik ocagi aramsti aile hekimi bende unuttum. Doktorumda bi sorun olmaz cok onemli degil pas demir tarzi seylere dikkat etmen yeterli bi problem yok dedi
MzyynSrctn yasebaris benim doktorum aşı olman önemli demişti mutlaka alını yaptır demişti o yüzden yaptırdım. Hafta mevzusuna gelince yanlış bişey söylemek istemem burda 17.haftalarda vurunanlarda çok okudum ama bana doktorum 20.haftadan sonra olmamı söyledi ebe de 24.haftada gel dedi. Doktor da ebe de bebeğin hareketlerini hissedip hissetmediğimi sordu hareket hissedince yaptır dediler aşıyı. Yan etkisinden falan da korkma bende çok korktum okuduğum birşeyden ama doktorum yok öyle bişey demişti. Benim hiç ağrım da olmadı kolumda hiç bişey hissetmedim. 2. Dozda ağrı olurmu bilmiyorum tabi☺️
Bbsraa Nuruminci sağlık ocaklari da zaten tek tek alıyor insanları maskeni tak git elini biyere vurma inşallah biseu olmaz. Vurdurmalisin önemli o asi
busrasahinn Nuruminci vurulması gerekiyo canım aynen benim ilk oglumda 2 doz vuruldu o şuan 18 aylık yine hamileyim bu sefer tek toz vurulacak 11 nisanda mecbur gidip yaptircam
Pembiskizim Nuruminci ben paZartesi sağlık ocağına gittim vuruldum canım bence önemli bir şey vurulmalısın
-s-e-d-a Bende şimdi vurdurdum geldim bütün önlemleri alarak vurulması gerekiyor önemli bir aşı kızlar yalnız şuan kolumda bir ağırlık var cok agrı yaptı
Yenianne_ Nuruminci vurmalisim canim goz ardı edilcek bisey degil benimde ayin 15inde gidicem tedbirimi alip
1989-- Nuruminci ben yarin gidecegim mecbur gitmeyecektim ama hemsire tek tek aliyoruz falan deyince ikna oldum insallah bisey olmaz :(