Nuruminci Hamişler tetanoz aşısı vurmayı düşünüyor musun benım bu hafta vurmam lazım aranızda vuran var mı
Gazel0606 Nuruminci bnde ikinci doz olmam lazım olmadım 22 haftalıgım en geç kaçıncı haftada yapılması lazım bilmiyorum
Yesilim Benimde gitmwm lazım ama valla gidemiyorum eşim bırakmıyo bide cok cabuk hasta olabiliyem ondan korkuyo
duygu_ozgenc Gazel0606 ben 20 hafta da ilk dozu vuruldum 1 nisan da ikinci doz için gel dediler 27 haftalık olucam
Pinarmelike Kizlar ben hamilelikten 5 ay önce yaptirmistim çalıştığım yer zorunlu yapmisti yine yaptırmam gerekiyor mu acab
Varol1811 Pinarmelike son 10 yıl içinde aşı olduysan tekrar vurmuyorlar sağlık ocağındaki hemşire tekrar bilgilendirir ama seni canım 🌼
Mekamu Pinarmelike son 10 yıl içinde olunca bir daha olunmuyor, isterseniz yine de sorun sağlık ocağına
ozgeaa Ben şuna tam 18 haftalığım dün doktorum tetanozun acelesi yok 25. Haftaya kadar bekleyebiliriz dedi.