2kizanasi Yarın 32 oluyorum aynı şekilde çatı ağrım çok çok var, gece yatamıyorum artık sağ sol yapmak çok zorlaşıyor 🤦 Mide gece mide yanması çekiyorum, hepimiz aynı durumlardayız 😬
2kizanasi Meralll Yalancı sancı olabilir, buda acı değil de rahatsızlık hissi verir, şiddeti artmaz ve hani normal doğum sancısında ki gibi dakika tutamazsınız. Dinlenerek, su içerek vs geçmesini bekleyin endişelenmeyin :)
Meralll 2kizanasi teşekkürler , evet dakika tutamadım çünkü düzenli gelmedi.. ama gelen sancı epey rahatsızlık vericiydi
Mucize34 Yagmurtan bilmiyorum biraz azalmış işte 32 haftaligim . Yarın tekrar gidicem bakicak bol su iciyorum simdilik
Yagmurtan Mucize34 ben de 32 haftalıgım bana da 31 de iken öyle cok Bi suyun yok bu haftalarda daha cok olmasını bekleriz ama seninki yine de yeterli demişti. Ben de günd e 3 litre su iciyorum. Bi de katı meyve sıkacagı aldım her gün bir bardak havuc suyu içecem insallah düzelir. Bebeginizin kilosu nasıl
Mucize34 Yagmurtan çok şükür güzel 32 hafta 1860 gr dı 5 gün önce sagligida yerinde ama şu olayı korkutuyor birazcık bende şu içiyorum ama su içtikçe tuvaletten cikmiyorum hic
Yagmurtan Mucize34 benim de 31 de 1700 gramdı. Haftaya gidecem bakalım 2 haftada bir dedi bana. Ben de su olayından korkuyorum ama havuc suyu işe yarayacak inanıyorum ya. Tuvalete cıkmamız da normal bence cok su içiyoruz 😊
Mucize34 Yagmurtan valla ben sadece su içiyorum litre hesaplamiyorum ama aklıma su geldikçe içiyorum ciğer geliştirici şurup verdi bebek için ne olur ne olmaz erken doğum olur diye . Bide kanımda mikrop çıktı onada antibiyotik verdi belki enfeksiyonda olabilir idrarda su baya işe yarar hepsini yok eder heralde