Cok kararsız kaldım kızıla girmemeliydim hiç üzerine bide süpriz hamile kalınca kaldım böyle 1 ay oncesi sarıydı saclarım öyle kalaydı keşke kızıla eşimin israrıyla geçtm o hala akmıs hali bile güzel dıyoda sıyah yapıp kurtulcam en sonunda bidahada saç düşünmicem 😅kınada besler hamileliğimi geçirirm diye düşnmüştm kokusuz boyalarda varmıs onlardan alıyım ozaman teşekkürler kızlr fikirleriniz için