Csnsu kınalarsan kızılını da alır ama çirkin bir turuncu yapar, ki boyanın üzerine kına çok çirkin oluyor bizzat gördüm (arkadaşım o hatayı yaptı) sonrasında da sadece siyah boya tutar başka bir şey tutmaz üstüne 🙄 ben de 6 aydır filan boyamıyorum saçımı hoş boyayan çok var ama zaten yeterince kimyasal var hayatımızda bu ekaik kalsın dedim sarı saçlarım çok çirkin hale döndü önce, şimdi biraz ombre gibi durmaya başladı, boyayacaksan tek seferde çikolata kahveye boya bari bir seferlik olsun çikolata kahveden her renge geri dönebiliyosun ama kına ve siyah boya geri dönüşsüz