Tugceecikk Yoncayadi evet on gün önce 6+2 de duyduk şükür daha gidemycem bende 12. Haftamda gelmemi söyledi doktorum
Gamzetalayhan22 Ezgi4147 6+6 da gördüm canım ama acele etme hemen gözükmüyor bazen doktor takibinde ol inşallah görürsün sende
Canantatli Ezgi4147 ultrosanda haftalığı değişiyo mu ki doktor mu dedi 6 haftalık olduğu nerden çıktı
Supriz_bebek68 Kızlar kontrolden geliyorum cok şükür herşey yolunda 9+4 olmuşuz kalp atışınıda dinletti özele gittim çok memnun kaldım o kadar mutluyum kii 😇
Semragklp Supriz_bebek68 merhaba bende 9+4 deyim sat 25 Ocak ama en son 2 hafta önce doktora gittim kalp atışı normal herhangi bi sorun görünmüyor dedi ama kalp atışını bana dinletmedi devlet hastanesinde ultrason kaydı falan da vermedi içim huzursuz acaba hangi ilde hangi hastaneye gittin bende gidip gitmemekte kararsızım ama eşim şu dönemde gerek yok bekle bikaç zaman diyor .
Ozgek Supriz_bebek68 canm normalde senın en son adet başlangıcın nedir ultrasonda daha büyük mü cikti?
Supriz_bebek68 Aksaray maya hastanesine gittim canım çok iyi ilgilendiler bende tedirgindim çok şükür rahatladım valla maskeni tak git bence önlemini al bende öyle yaptım
Mvlildz Supriz_bebek68 bir gün var aramızda 9+1 olduk bizde geçen hafta gittim ben leke gelmişti kontrol amaçlı kalp atışınıda ilk o zaman duydum ve rahatladım ama eşimin de duymasını isterdim içeriye almadılar doktorumda kalp atışını dinletmeyi pek doğru bulmuyorum hamileliğin boyunca bir kere yeter bebeğe çok fazla ısı gidiyor ve rahatsız oluyor dedi. Babası duyamadı yani 😔
Tugceecikk MrveD corona yüzünden evdençıkmamam gerektiğini söyledi doktor bu yüzden 12. Haftada gel dedi ikilitarama testini yaptırıcam sık sık gelmemek için :/ bencede uzun bir zaman ama evde daha güvendeyz dua edip sabırla beklycez malesef 😞
Deryamom Bende 5+4 deyim keseyi gördük sadece 1 ay sonra çağırdı doktor bir daha yaptırmam gereken tahlilleri yazdı ama bu ara hastanelere gitmemi önermiyor beklememi söyledi tahlilleri de yaptiramadim cok zor bir dönemde gebe kaldık gibi hayırlısı :(
Tugceecikk Supriz_bebek68 aynen canım hatta hatta bu durum böyle devam ederse 13. Hafta sonuna doğru gidip cinsiyetide aradan çıkarsam diyede düşünüyorm acıkcası :)