Supriz_bebek68 temmuzgunesi ben yataktan hiç çıkmıyorum nerdeyse yemekten yemeğe aslında yürüyüş çok iyi geliyormuş ama çok çabuk yoruluyorum. Suyu ben o kadar içemiyorum ya 750ml sadece
Tugceecikk Supriz_bebek68 bütün tahlillerim yapıldı sıkıntı yok sadece folik asiti iç bir sıkıntı olursa gel dedi çok şükür görünürde iyiym ama içte neler oluyo blmyrz gerçekten çok tedirgin bir dönemdeyz mecbur 12. Haftayakadar beklycem
Kar_tanesi Supriz_bebek68 ara ara sis oluyo sonra iniyor anlamis degilim onun disinda hicbiseyim yok zaten ilk hamileligimdede yoktu vok sukur hersey yolunda olsun bebegimin gelisimi iyi olsun boyle hamilelik cok kolay☺️
Supriz_bebek68 Ezgi4147 kalp atışını duymadım ama kesenin içinde olduğunu gördüm çok şükür ki ultrason resmî verdiler pek görünmesede
Gamzetalayhan22 Ezgi4147 6+6 da gördüm canım ama acele etme hemen gözükmüyor bazen doktor takibinde ol inşallah görürsün sende
Ezgi4147 Supriz_bebek68 aslında 31 Ocak son adet tarihim 8. Haftadayım ama ultrason a göre 6 haftalık gözüküyor bu kötü bişey midir
Canantatli Ezgi4147 ultrosanda haftalığı değişiyo mu ki doktor mu dedi 6 haftalık olduğu nerden çıktı
Yoncayadi Supriz_bebek68 bitaneside ben senle ayni olan 9 haftalik hala bebegn kalp atisini duymaya gidemedm 😔 bu corono yaslilardan sonra en cok hamilelere vurdu sanrm
Tugceecikk Yoncayadi evet on gün önce 6+2 de duyduk şükür daha gidemycem bende 12. Haftamda gelmemi söyledi doktorum