Mavisgoz16 İnanın herşey güzel olacak evet çok korkutan hikayeleri bende okudum. Ama her doğum kişiye özel herkes gibi acı çekmek zorunda değil kimse😊 sen iyi olacağına inan ve asla canım yanacak diye hareketlerden kaçmazsanız iyi olursunuz🙏 Ve en önemlisi her konuda eşim yanımdaydı eşinizden her konuda destek olursa daha mutlu olursunuz😉