Hulyya Anrebasum son 54 ❤ gün bende çok heyecanliyim Nasıl olucak ne zaman olucak kafamda bir sürü deli sorular 😁
Anrebasum Hulyya Dogum şekli dogum ani ilk gun ilk dakika ilk saniye gercekten aklimin bir kosesinde. Bir de icimden gecenleri anliyor gibi artik.. Hareketleri ile tepki veriyor hemen cok degisik oluyorum😓😍🙏
Anrebasum Sinemmdru Yaaa masallah bir sey kalmamis. Hazirliklar bitti mi , hastanesi doktoru herseyi hazirdir artik😍
Anrebasum Zeynepppp07 Masallah 8 mi😍😍 Hastaneniz dogum sekliniz hersey bellidir masallah😍 insallah agiz tadi ile.kucaginiza alirsiniz😍
Darkgod Anrebasum yani 40 haftayı çoğu Bebek beklemiyo 😊 o zaman 38 olarak hesap ediyorum benim bugün son 40
Sinemmdru Anrebasum hazır canım çok şükür kendi pijamalarımı ütülücem tek o kadar hastane doktor hazır hepsi☺️
Zeynepppp07 Anrebasum amin inşallah sağol canım evet ama son ana kadarda beldi olmuyor birşeyler ters gitmese nolmal olacak inşallah 🤲
Caglass Anrebasum Inşallah canım 😍 Ufak tefek şeyler kaldı bide kıyafetleri yıkayıp ütüleyip gelmesini bekliycem artık. Senin ne durumda 🤗
Anrebasum Caglass Benim de ayni. Birkac takim daha almam lazim , bir de kendi ihtiyaclarim var. Haftaya Allah nasip ederse yikayip utuleyeyim diyorum. Doktora 32 de gittim hareketlerini hissettigon surece gelme. 35 ya da 36 da gel dedi malum durumlardan😊
Darkgod Anrebasum bana da öyle dedi ama ben 34 35 de gideceğim tekrar Allah korusun sin haftalar sonuçta