Anrebasum Merhaba guzel anne adayları; uygulamaya baktim; son 50 gün diyor. Ve ben çok heyecanlaniyorum artik belli etmiyorum ama😍 Sizler ne durumdasiniz, nasil hissediyorsunuz🙏
Gunes_ Benımde son 59 kızlar bebıslerım hareketlerı nasıl benım cok cılız neden acaba aynı ılk hamılerken hıssettıhımız gıbı
Anrebasum Nursahtastan 😍 bir de bu dönemde tek temennimiz saglikli dogmalari oldu. Ne is ne guc dusunur olduk😞
Anrebasum Gizem3410 owwww maşallah😍😍 Bir sey kalmamis Allah kavustursun insallah ya.. Hazirliklar bitmistir tamamen😍
Nursahtastan Anrebasum gerçekten de öyle, bu dönemi bir an önce atlatıp, sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah🤲🏻
Anrebasum Nursahtastan Insallah bir suru heveslerimiz vardi simdi sadece saglikla bitirmek oldu tek hevesimiz😍
Caglass Anrebasum Inşallah canım 😍 Ufak tefek şeyler kaldı bide kıyafetleri yıkayıp ütüleyip gelmesini bekliycem artık. Senin ne durumda 🤗