Rabia30-Adem Kızlar birşey sorucam bi kaç saat önce testi iki ye ayırdım t çizgisi vardi görünüyordu az önce baktım silinmiş acaba gebelik yokmu yanıldımmı yoksa ben
Rabia30-Adem Gizemnaz_ malesef canım vardı 3 gün önce yaptım onda çıkmamıştı bun da çıktı acaba sonradan siliniyor mu diğer gebeliğim de öyle olmuştu
20Rabia20 Gizemnaz_ bir hafta var regl olmama ama kasıkta batma var otururkende arada batıyo göğüs hassasiyeti var yumurta çatladığından beri bu belirtiler var bende bakalım nasip
Zsnbr Benmde 8 gün var ama ya kafam çok karışık olmuş mudur diye ama bKacam artk çok erken öğrenmek istemiyorm adetten bi hFta geçmesini bekleyecem tabi varsa yani