Benimde 3 kaybım var . En sonuncu Ağustos’ta kaybettim . Ağıstostan beri deniyoruz ve 6 aydır aspirin ve folik asit düzenli kullanıyorum bu ay da hayır tohumlu Cihan perçemli ballı macı kullandım enfeksiyon vardı onun tedavisini oldum adetime 8 gün kaldı 5 Nisan’da . İnşallah bu kez tutar