Kizimmmm benim de aklımda hep bu sorular
normal olursa belki ama sezaryende eşimle halletmek zor diye düşünüyorum:((
annem kanser tedavisi görüyor babam kalp hastası; onları riske atmak istemiyorum ama hastaneye gelmeyip sadece evde olsa annem yine de risk mi ? Kemoterapi falan almıyor ama ilaç tedavisi devam ; şu an da fiziksel olarak iyi gibi kendisi de çok hevesli istekli gelmeye hazırlanıyor ; napıcağımı şaşırdım kaldım😒😒😒