Ailem başka şehirde yaşıyor. Doğumuma annem ve babam gelecekti. Ama şimdi bu virüs çıktı. Annem de babam da kronik hasta ve 56 yasindalar. Valizleri bile hazır. Ben de daha doğum belirtisi yok. Doğumda aileme haber vermeden normal ya da sezaryen eşimle halledebilir miyiz? Şu an için normal doğum gorunuyorm. Ama nolcgi da belli olmaz. Annemle babamı riske atmak istemiyorm. Özel hastanede doğum yapcam bu arada. Benim gibi olan var mı?