p_A gittim mide yanmasindan baska sorunum yoktu. Ama 34 ten beri belimde afedersiniz popomun tam ustunde ortada sanci oluyor fena 10 15 saniye sonra geciyor nefes alamicakmisim gibi. Ve baya agirlastim hareketlerim zorlandi birde cocugun hareketleri bazen canimi yakiyo buyudugu icin sert hissediyorum. Kafasida asagda artik bacaklariyla karnimi tekmeliyor 😂