p_A Nasilsiniz kizlar hamilelik nasil gidiyo gunleriniz belli mi 32 haftaya girdim midem cok kotu ya niye bilmiyom sanki soda icsem rahatlicakmisim gibi hissediyom
Serzeyyyy p_A 30+1 Selam💙 benim hamilelegim çok iyi geçiyor ya allaha şükür. Kaburga agrım var bi o kadar onun dışında bi sikayetimiz yok şükür
Jale_b p_A bende 34+2 oldum mide yanmasina badem iyi geliyor cekirdek biraz rahatlatiyor ama geceleri kotu oluyordu oksuruk getiriyordu mide yanmasi bana. 32 de falan kotu oluyir su an biraz azalmis durumda sukurler olsun
Aslianil p_A merhaba bende 33 haftalik oldum ama mide yanmasi bel agrisi kasik agrisi hepsi mevcut😅 ikinci gebeligim sezeryan olcam doktor 3ila 5mayis arasi olur buyuk ihtimal dedi.
gzddmr Merhabalar aynı durum bendede var yatınca kötü oluyor sanki ağzıma asit geliyo🙄🤦🏼♀️ Tabi reflüde var bende ama bende 32 oldum bu son bi kaç zamandır kötü maden suyu geçirmiyor malesef
Serkhanife gzddmr bende 31+6 oldum hamileliğimin başından beri mide yanmam vardı doktorum gaviscon şurup yazdı çok iyi geliyor ne zaman midem ağrısa içiyorum.gece uykumdan uyandırıyor resmen ama şurubu içince çok rahatlıyorum 👍🏻
HsnyErbyCtn gzddmr ben 32. Haftadayım aynı şikayetler bendede var sanırım saçları uzuyor ondan, şimdiye kadar hiç bi sıkıntım yoktu midem ve reflüyle ilgili artik belirdi çok fena oluyo 😔
p_A Serzeyyyy bende 30 haftaya kadar cok iyiydim ayni hic hamile degilmisim gibi ama son iki haftadir kotu bide çaliştim bu aya kadar sali gunu gitcem calisamaz raporu almaya iste allah izin ederse
Sibelayten Bende de aynı durum. 32 olduk yeni midem çok kötü birşey yiyince göğsümün arasında köyü bir derecede agrı hissediyorum çözüm bulan yokmu bu duruma
p_A Sibelayten bana bazilari sut ic dedi ben icince o an geciyo ama sonra gene geliyo hastaneye gidicm orda ogrenir yazarim sizede
Mrverdem Sibelayten gaviscon vermişti doktorum çok iyi geliyo 5 dakkaya rahatlatiyo. Bitkisel ve güvenilir