Benimde kanıyordu ve acıyordu. Yumuşak diş fırçası kullanıyorum, karbonatlı su işe gargara yapıyorum. Ve doktorum Solgarın B12sini verdi onu içiyorum. O hapı içmeye başlayalı 4 gün oldu , ona rağmen diş etlerimin acısının azaldığını hissediyorum. Sizde deneyin 🤗 kan testimde B12, 240 çıktı. En az 300 olması gerekiyormuş hamileyken