mervik21 Aklınıza gelebilecek tüm şeyleri denedim,hamilelik basından beri zaten yürüyordum,merdiven cinsellik tarçınlı su ahududu yaprağı çayı,çömelerek yer silme vs daha bir sürü şey. ama nerdeyse 42. haftada sezaryen olmak zorunda kaldım sancım ve açılmam hiç yoktu. Ben bu süreçten şunu öğrendim
1) Gerçekten stres doğumun başlamasına engel oluyor, Ne kadar istersen o kadar gecikiyor.
2) Bebek kendi doğum şekline kendi karar veriyor