mervik21 Emren ne ilk gebeligimde nede bu gebeligimde hicbir faydasını gormedim yorulmaktan başka bi halta yaradığı yok 😀
Liya_ mervik21 Evizde. 36. Haftayı bitiriyorum bende evde sürekli hareket halindeyim sende öyle yapıcaksın
Nurak mervik21 amin inşallah bı su doğumu atlatsak hayırlısiyla hergun acaba bugün mü diyorum ama yokk 🤷
Deletedmom138 mervik21 yavrum kendini biraz zorla değişik hareketler bacaklar çalışsın bel çalışsın öyle bebek daha çok aşağı inecektir 😄😄
mervik21 Deletedmom138 valla her yolu yöntemi deniyorum ama yok belki değişik biseyler bilen vardır onlarida denerim tam olur
Deletedmom138 mervik21 😄 bir arkadaşım 4 saat yürümüş eşiyle.. Sabaha doğurmuş pıt diye. yorgunluktan canı çıksada tabi 😄😄