duriskonunannesi Advocatemelike hamilelik zaten kendi başına sıkıntılı ve zorlu bir süreç daha da zırlaştıran insanlar olunca insanın yanında ne bileyim destek olacağına köstek olanları Allah’a havale etmek gerek başka da bir şey gelmiyor canım 😔
Liva_meva duriskonunannesi Teşekkürler hamdolsun çok iyi geçiyor şükür bi sıkıntım yoktur kızımı bekliyorum senin ki nasıl geçiyor cinsiyeti ne bebeğinin
duriskonunannesi Liva_meva Babamızı göremiyoruz ben de sağlıkçıyım evdeyim ama bana bulaştırır korkusuyla görüşemiyoruz öncesinde de nöbetlerimizden görüşemiyorduk 🙄 benim de kızım olacak onun dışında herşey çok şükür iyi gidiyor 🤲
duriskonunannesi Aycalyaa geldi geliyor ama gelmiyor aiy o da çok heyecanlı 😁 kızlar hep nazlı yaaa 🙈 bugün yarın eli kulağındadır annesi en uygun zamanı bekliyordur o da kendince 😁