Zeynep55 sağlıkla gelsin yavrularımız,şuan bir sıkıntı yok dimi tehlike durumu ?Benim de kızım olacak iş stresi ve ağırlığı üzerine olan düşük tehlikemden sonra başlayan şiddetli mide bulantılarımdan sonra biraz rahatladım tabi şimdi de başımızda şu corona belası var son ana kadar bizi o ortamda çalıştırıp sonra idari izin verdiler ama şimdi eşim hastanede ben ondan uzakta var olan sıkıntılarımı da unuttum