Asaltntyr Göğüs pedi ve göğüs kremi aldım. Bunlar yeterli olur diye düşündüm ilk olarak. Emzirdikten sonra çok süt akıp bütün kıyafeti batırmasın diye göğüs pedi kullanırsın. Göğüs uçları da aşırı yara olup acısına dayanılmıyormuş. Onun için de krem ya da göğüs kalkanı kullanırsın. 🤗