Asaltntyr Arkadaşlar göğüs pedi mi göğüs kalkanı mı göğüs ucu kremi mi ne almam gerek Allah aşkına biri yardım etsin kafam çok karışık???
Elifckroglu Asaltntyr gögüs pedide aldım kremide ucunun yara olması durumundada içi oyulmus yarım ceviz kabugunu kapak gibi gögüse kapatmayıda önerdiler cok memnun kalanlar olmus
Glsm3553 Asaltntyr gogus ucu kremi aldim ne olur ne olmaz yara olmasi durumunda surucem ama tabi olmazsa kullanmam durur gogus peki alicam birde
Ikincikezanne Asaltntyr Gögüs ucu kremi aldım. Baby me markasının. Gögüs pedide aynı marka marka aldım. Ama doğuma yakın lansinoh krem ve gögüs ucu çıkarıcı alıcam. Bide avent gògüs kalkanı alîcam. Doğumdam sonra yara olursa krem sürünce gögüs kalkanı takîcam ped değince zor iyileşiyormuş.
Elifckroglu Asaltntyr deneme amaçlı 1 kutu wee baby aldım canım ama bi arkadaşımda bunu kullanmıs ve memnun kalmıs
Busraszgn Bir önceki hamileliğimde hepsini almıştım göğüslerim yaradan kurtulmadı bu sefer sadece gümüş kapak aldım inşallah söylenenler kadar faydalıdır 🤦🏼♀️
Ikincikezanne SibelGeres ilk bebeğimde çok yara oldu sagmadım bilmiyordum sağmam gerektiğini apse yaptı sol gögüsten ameliyat aldım ufak bi kesiyle apseyi boşaltılar sağmadıģım için mastit olmuşum. Oyüzden bence çok dikkat edin krem aldın bide süt saģma için pompa alın wee baby’nın var bende elektrikli olan. Ikici kez hamileyim bunda aşırı dikkat etmem lazım tabi sütüm olursa. Dikkat etmezsem gene ameliyatlık olabilirim doktorum demisti.
Asaltntyr Ikincikezanne süt pompası aldım ama krem kalkan koruyucu gümüş kapak göğüs pedi bu konuda kararsız kaldım
Ikincikezanne Asaltntyr gögüs pedi marka fark etmez bence alın bi tane. Krem lansinoh iyi diyorlar. Kalkan genelde avent’i öneriyorlar benim teyzem kullandı çok memnundu. Gümüş kapağı herkez öneriyor bence dogumdan sonra yara vb olursa direk alın. Doğuma bi ay kala lansinoh krem kullanın. Bide ayva çekirdeğinden jel yapiliyor onuda çok duydum.
gizemaydemir_ Lansinoh göğüs ucu kremi, birde avent göğüs kalkanı en çok lazım olanlardan. Göğüs pedleri kullanışlı olmuyor çünkü yara olduğu için yapışıyor ve yaranın geç iyileşmesini sağlıyor.