Minikpapatya2013 Za123 evet oldu uyuşuyorsunuz acıyı hissetmiyorsunuz ama diğer herşeyi hissediyorsunuz memnun kaldım bahar hanımdan iyi bi doktor.
Minikpapatya2013 Za123 hiç tedirgin olmayın rabbim yardım ediyor ordaki hemşirelerde doğumdan sonra çok ilgileniyorlar sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Za123 Minikpapatya2013 İnşallah teşekkür ederim 😊 bu arada kaç haftalık sezeryan oldu birde bir gece kaldınız dimi
Minikpapatya2013 Za123 38+4 salı sabah oldum perşembe çıkacaktık virüsten dolayı çarşamba 15.30 civarı çıktık sezeryan sonrası en büyük sorun süt olayı benim üçüncü geldi ve hala yetmiyo
Glshhhh Gamzesurucu kızlar merhaba ben de Oktay Altun’a gidiyorum da acaba hangi hastanede doğum yapmayı düşünüyorsunuz ve doğum yöntemi olarak ne düşünüyorsunuz ?ilk doğumum olacak çok endişeliyim 32. Haftadayız
Zeynepsamet Bus16 suan icin hastaneye gorede degisiyor canim medicana 7000 gibi bir rakam pembe mavi bi tik yuksek. Ama emre beyi tamamiyle tavsiye ederim bende.
Baykus Merhaba 17 haftalık gebeyim doktorum bebeğin aşağıda olduğunu dikkatli olmamı belirtti progestan ve magnezyum verdi siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı neler oldu
Firfir90 DilsenDede evet 300 tl muayene. Medicana 7000 tl , Pembe mavi 8000 tl, acıbadem 12000 tl sezaryen olursa ekstra 400 de anestezi vs parası
Eylul00 Ferihakrc ben de Hatice hanıma geçmeyi düşünüyorum. Kendi Doktorum pek bilgi vermiyor süreç hakkında bebeğe bakıyor yolluyor. İlaç takibi kilo takibi hiçbir şey yok çok canım sıkılıyor. İlk gebeliğimde Oktay beye gitmiştim tane tane açıklıyordu her şeyi