Sldsyhnk ilk doğumum çekirge dorukta oldu yıldırma yönlendirme olmuyor neden olsun.. 2016 yılıydı evrim aydındı doktorum çok memnunum şimdi çekirge doruğun karşısında muayenesi var oraya gidiyorm ikinci bebeğim için ve doğumda çekirge dorukta olacak inşallah yoğun bakım ünitesi iyi olan bi yer önerdi nereye olsa gelecek benimle ama çekirge doruk tavsiyemdr dedi bende tavsiye ederim herkese sağlıklı hayırlı doğumlar dilerim