gfazlioglu ilk senem hanimla başlamıştım. Çokta memnundum ama kendine özel muayehane açınca bırakmak zorunda kaldım. Çalıştığım için ne zaman hangi hastanede doğum da muayene saati aksayacak mi gibi bekleme lüksüm olmadığı için bıraktım. şuan Kemal bey e gidiyorum. İyi ki de öyle olmuş.