Gamzesurucu Merhaba Bursadaki hanimlar hangi hastaneleri hangi doktorlari tercih ediyorsunuz yardimci olur musunuz?
sukranaslier Gamzesurucu merhaba canım oktay altuna gidiyorum hamileliğimin başından beridir medikabildeydi klinik actı iki ay oldu
Gamzebasaran Gamzesurucu Doruk hastanesi Kemal Köroğlu tavsiye ederim çok yoğun ama çok tatlı çok sevecen çok ilgili bir doktor
Gamzesurucu sukranaslier merhaba ah cok sevindim oktay altunun hastasini bulduguma. ilk dogumumu oktay bey de yapmistim ben de medikabildeydi smdi ikinciye hamileyim muayene ucreti nasil acaba su an bilgi verebilir misiniz
Eylul00 sukranaslier Oktay beye daha önce bende gitmişim düşük yaptım maalesef şimdi yine hamileyim muayene açmış evet peki doğumu nerde ve ne kadara yaptırıyor biliyor musunuz?
sukranaslier Gamzesurucu 185 tl Canım izmir yolunda harran kebabın orda çok memnunum her şeyi son sistem görmen lazım
Glshhhh Gamzesurucu kızlar merhaba ben de Oktay Altun’a gidiyorum da acaba hangi hastanede doğum yapmayı düşünüyorsunuz ve doğum yöntemi olarak ne düşünüyorsunuz ?ilk doğumum olacak çok endişeliyim 32. Haftadayız
Fatmaa_ferikk Bende hamileliğimin basından beri esentepe ye gönül doyrana gidiyorum, çok memnunum kendisinden.
tgce_brs Fatmaa_ferikk ben şuan 10 haftalik hamileyim doktor araştırıyorum gönül hanına başlamayı düşünüyorum siz normal mi oldunuz sezeryan mi
Za123 Minikpapatya2013 Merhaba bende bahar hanımdayım nasıldı doğum aktarabilir misiniz biraz bende 32+4üm 😊
Hahhsueoe Gamzesurucu yıldırım doruk gizem yıldırıma gidiyorum 25. Haftaya girdim gayet memnunum cok sakin bilgili bir doktor 😊
Tenzile1234 Hahhsueoe ilk oğlumda gizem hanım di dokdorum son ana kadar kendisiyle devam ettik ama doğuma nasip olmadi çok yoğun bi dokdor rendevulu gidip saatlerce beklediğimi biliyorum sekreteride çok ıyidir Allah kurtarsin insaAllah
Egemen16 Gamzesurucu Ahmet yılmaza gidiyorum kliniği var nilüfer de doğum medicana da olacak 25. Haftadayım
Gamzebasaran gfazlioglu ilk senem hanimla başlamıştım. Çokta memnundum ama kendine özel muayehane açınca bırakmak zorunda kaldım. Çalıştığım için ne zaman hangi hastanede doğum da muayene saati aksayacak mi gibi bekleme lüksüm olmadığı için bıraktım. şuan Kemal bey e gidiyorum. İyi ki de öyle olmuş.