Mommyshark ben en son 29 Şubat’ta 24 haftalıkken gitmiştim. Doktorum perinatolog ve riskli gebelik uzmanı. 29 Mart’ta randevumuz vardı ama şuan ki durumda gelmeyin dedi. Tansiyon kontrolü yapmamı, strese girmememi, evden dışarı çıkmamamı istedi. Zaten detaylı usg ve şeker testlerimi yapmıştık daha önceden. Devlet hastaneleri galiba almıyomuş zaten burada öyle okumuştum. Ben özele gittiğim ve doktorumun muayenesi olduğu halde gelme dedi. Sizde evden çıkmayın.