Serpilmth
Hocam zaten araştırmadan bir doktor tabi ki gitmeyin.. Araştırın soruşturun.. Hatta burada nerede oturyorsanız ona göre başlık açın.. Sorun, soruşturun.. Özel hastanelerde işin içerisne biraz maddiyat girebiliyor.. Yani başka hekimlerede görünüp öyle karar verin.. Sonuçta sizde yazmıssınız gelişimi devam ediyormuş.. Eğer kalabileckese ve gelişecekse neden erken alınsın.. Ama şuanki şekiledede doğsa solunum vs sıkıntısı vs yoksa hemn yanınıza verirler sıkıntı yapmayın..