Ben 4,5 kilo doğmuşum kardesim 1,5 annem hep bebek kendini itecek kadar buyumediginden doğumda çok zorlandığını söyler ama sonuç olarak normal olarak doğum yapmış mi yapmış , sadece düşük bebek kilosundan sezeryan önerildiğini düşünmüyorum kesinlikle bir başka doktorla gorusmelisiniz neticede gelişimi durmuş bir bebek değil ve çok düşük bir kiloda da değil, hayırlısıyla kucağıniza almak nasip olur inşallah istediğiniz doğum şekliyle 😚