Biz de 21 haftalik olduk yarından sonra ben de gideceğim inşallah randevumu aldım. Ben de çok tedirginim korkuyorum ama bu da çok çok önemli bir durum sonuçta. Ayrıntılı ultrason da 20 ve 23 haftalarda uygun görülüyor. Bazi doktorlar 21. Haftasında olmayanları kabul etmiyor bile. Ben de ertelemeyi düşündüm birçok doktora danıştım hepsi de önlemini alarak mutlaka gitmemi önerdi. Çok şükür bu haftaya kadar hicbir sıkıntı olmadan geldik ama gitmemiz önemli. Ve özellikle gebeligi sıkıntıli gecenlerin kesinlikle gitmeleri gereken bir durum. Eldiven maske takip ikisini de 20 dk da bir değiştirerek önlemlerimizi alacağız Allah korur inşallah