Ben 20 haftalik oldum ve pazartesi randevum var ama pazartesi çıkma yasağı var dediler hastaneler kapandi sadece acil kısmı açıkmış detayli ultrasona nasil gircem bilmiyorum ozel hastaneleri aradm onlar doktorlarini 2 haftaligina izin vermsler kadin dogum doktoru yok yani🤷♀️ne yapicam simdi bilgisi olan var mi ne yapabilirim