muciiiizemmm Angels21 ayy benimde beşinci günüm aynı gün öğrencez demekki🥰 Benimde belim ve kasıklarım da adet sancısı gibi aynı o sancıları yasıyorum birde göğüslerim çok hassas belki psikolojiktir bilmiyorum ama çok uykulu ve sersem gibiyim 🤷🏻♀️🤲🏻
muciiiizemmm Angels21 ya ben hergün 2-3 bardak süt içiyorum ılık kabak çekirdeği fındık ve ceviz tüketiyorum baskada bişeye dikkat etmedm açıkcası bide ıspanak ve tarhana çorbasına dadandm 😁😁😁
Buseeeeee muciiiizemmm Ben transferle hamile kaldım ve doktorum kesinlikle süt içme faydası yok dedi çünkü süt ishal yapıyor ve biz hamileler ne kabız nede ishal olmamalıyız görünce söyleme gereği duydum 🙂
Yelz_91 muciiiizemmm 2,3 bardak çokmuş canım… kabız olmamak için her gün kefir içmiştim 1 bardak … 1 bardak süt içiyordum ama bol bol protein tükettim öZellkle kırmızı et ve bakliyat
Yelz_91 Merve6475 çok şükür canım bnde rahatladım ☺️ 29.hftamda knamam oldu ama knama alanı bulunmadı geçici hareketlilik denildi mutlka herseyden dr unu hberdar et
Yelz_91 Buseeeeee ben ikiz gebeyim doktrum yeterli kalsiyum almam için yoğurt süt kefir ayran önermişti.. halada her gün 1 brdak süt içiyorum 1 kasede yoğurt yiyorum mutlaka hatta bazen aynı gün kefir içtiğim bile oluyor
Wonderanne Angels21 hamilelik belirtileri ile adet belirtileri benziyor hayırlısı olsun hakkınızda insaAllsh vardır
Yaman Adet agrilari hamilelik ayni belirtiler islemden dolayida agrilar oluyor ama ins vardır hakkinizda hayirlisi olsun bnde tup bebekle hamileyim 4. De tuttu 1🙏
Yelz_91 Mustafaemine yüz üstünü hatrlmıyorum ama ben sürekli kol ve bcaklrla gerildiğimi hatrlıyorum dr onu ysaklamıştı…. ama gene kaldıktan sonra yaklaşık 16.haftama kadr istemsiz yüzüstü yattıqım oldu 🤷🏻♀️
Buseeeeee Yelz_91 canim süt harici yoğurt kefir hepsini bende yiyorum ama hazır sütun faydası yok benim midemi bozuyor söyle gerçekten inek sütü olsada içsek keşke 😔