Ozlemooo Sedley bn solak oldugum için hemşire sakarsa die korkudan sag kullnmdgm için ordan yaptrdm🤣🤣
Osqe 21 haftalığım çarşamba günü bende olucam valla doğumdan cok benim korkulu rüyam bu aşı ilk oğluma hamileykende vurulmuştum.1 hafta kolumu kaldıramadım bende mi yan etki oluyor herkes mi böyle bilmiyorum ama acayip ağrı yapıyor.
Sedley Ebe4343 Hiç bilmiyordum arayanda olmayınca aklıma gelmedi. Sağlık ocağını arayıp sorucam bakalım
Sedley Ebe4343 Teşekkür ederim eşime söyledim zaten 2 gün sonra gidicem hemen aşıyı vurulup hemen dönerim