Ben bu sabah gidip yaptırdım ilk aşımı, bebeğin hareketini hissedip hissetmediğimi sordu ebe tansiyonumu ölçtü ve hemen aşımı yapıp gönderdi beni. Zaten gitmeden aradım kalabalık olsa gitmezdim maske ve eldven de taktım hemen bitti işim 5 dkda. Aksatmamak lazım