OKUYUN !Ben 12 haftalıkken doktora gitmiştim ilk, 16 haftaya kadar içtim okadar aşırı sigara bağımlısıydım ki. Eşim her yaktığım sigaranın lafını ediyordu iyikide etmiş, bir günde kararımı verdim ve bıraktık ne yaptım ne ettim stressde olsam da yakmadım elimi sürmedim. Canımızdan kıymetli mi tabikide bırakıcaz.. Nekadar da zor olsa bırakmak lazım çok büyük tehlikeleri gerçekten hafife almamak gerek evlatlarınızı düşünün ve dokunmayın o zıkkıma ne durumda olursanız olun dokunmayın. Şimdi 25 haftamızdayız yanımda sigara içildiğinde yeminle miğdem öyle bi bulanıyor ki kokusundan sanırım hamilelikten sonra da içmem birdaha. Lütfen o canımızdan kıymetli değil çok büyük zararlar görebilir sigara bebeği eritiyor gelişimininde sorun çıkabilir, ani kalb durması olabilir, erken doğum olabilir bu ihtimaller varken devam kullanan anneler kendinizi ve anneliğinizi sorgulayın! Veya doğduktan sonra 90% solunum sorunu olabiliyor. Kuzenimin annesi eşi ona yapma içme kullanma dediği halde, gizli kullanmış ve kuzenim tam haftasında doğmasına rağmen solunum sorunu vardı kötü bi şekilde aylarca makineye bağlı kaldı ve astım hastası şu an.. neden cünki anne anlık zevki için evladını tehlikeye atti diye.. yapmayın onun o minicik canın düşünün kullanmayın..