ayazmoms41 kese var kalp atışı yok diyince bende bebek de gözükmedi sandım canım gözükmesi lazım çünkü bu değerle. Ben 5+5 de keseyi gördüm 6+5 de karından kese ve bebek göründü bendede pko var ve iki düşüğüm var iğne kullanıyorum şimdi o yüzden haftaya gel dedi içim rahat etmedi vajinal ultrason baktırdım aynı gün kalp atışını gördüm vajinalde