Alisk 5 yıl önce doktor birsey söylemedi saglık ocağından çağırdılar yaptırdım 2doz. Suan almanyadayım doktorum yaptırmamamı söyledi hamılelerde bir sıkıntı olmadığı takdırde aşı yapmıyoruz dedi ve yapmadı. Herkes baska şey söylüyor.sizinkinide bence doktorunuz ne diyorsa onu yapın derim aşıya veya şeker yüklemesine karşı değilim şeker yüklemesini iki doktorumda gerekli oldugunu söyledi ve yaptırdım. doktorumuz nasıl yönlendiriyorsa öyle yapmalıyız bence ❤️