Alisk Elfydr benim sağlık ocağımda içeri girmeden araç içerisinde hemen yapıp göndereceğim seni dedi o yüzden yaptıracağım aslında yoksa bende korkuyordum
Ruhsuz Leyla508 benim de 4 kaybım var ben de yaptırmadım o yüzden ama yaptırmadım diye imza alındı sağlık ocağında
Leyla508 Ruhsuz ya bana aşı yaptırdınız mı dediler hayır dedim bişey demediler yaptırmıycam dedim zaten süresi geçti heralde 30. Haftamdayım
s_koc Alisk ben yaptırmadım canım. Doktor da bir yerini kesmemeye dikkat et toprağa dokunma o zaman demişti
Merve3333 Nurunilkmucizesi bende ilk tatanozu yaptım ikincide ebe kontrol edince sana bunu yapmayalim dedi tetikleri dogururusun dedi
Elfydr Alisk doktorum da yaptırmamanın bir sakıncası yok dedi gebelik ile ilgisi de yokmuş temas olmasın diye gitmek istemiyorum 😔
Alisk Elfydr yani aslında böyle bir şeyde arasa bırakılmakta çok kötü 😔 tamam hastanede doğum yapacağız ama yine de tek bir kural olması çok daha sağlıklı olurdu. Şuan korkmaya başladım yaptıracağım için stres yaptım
Hapyfamily yonca90 kesinlikle katiliyorum ne güzel yazmışsınız bi kendi kafamıza göre iş yapamayı bıraksak ülkede çok daha güzel olcak bizim bebeğimiz için zararlı bişeyi hangi doktr önerir yaptırın arkadaşlar yaptırın kafanıza göre iş yapmayın 💕