Nebiyeee detaylı da belli olmadı kordon var erkeğe benziyor dediler. 1 ay önceki randevumda kordon var ama kız yüzde 70 dedi aynı doktor yüzde 90 kız kordon var dedi ama kız diyorum ben bu bebeğe dedi bir ayın içinde iki kere aynı doktor kız dedi onun öncesine kadar erkeğe benziyor erkek olabilir süprizde yapabilir dediler . Dün gittim aynı hastane fakat araştırma hastanesi olduğu için farklı bi doktora denk geldim oda yüzde 80 erkek dedi zaten tam kalkarken sordum baktumi bakmadimi anlamadım kalktim özele gittim fakat özeldeki ultrason gittiğim araştırmadan daha iyi değildi bi pipi gösterdi bide top bide uyuyor dedi şimdi uyandı esniyor dedi lilosunu boyunu söyledi erkek dedi hepsi bu 🙁 🙁 renkli bile açmadı