Benim de 9 hafta oldu 2 haftadır berbat oluyor midem. Şişkinliği yanında ağrı da oluyor. Ne yesem ağrı yapıyordu. Dr gavıscon verdi. Bazen işe yarıyor bazen eksik geliyor. Soğuk şeyler kötü etkiliyormuş. Yağlı, baharatlı gıdalar. Salça filan. Buna dikkat edince midem daha iyi. Bir de gece 9 dan sonra bir şey yemeyince gece rahat uyuyorum. Bunu da deneyebilirsiniz.